sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Leikki alkakoon!

Niinhän siinä sitten kävi, etten malttanut jättää Salainen neuleystävä-kierrosta yhteen kertaan! Pienen- hyvin, hyvin pienen, harkinnan jälkeen ilmoittauduin mukaan kevään kierrokselle. Sen verran kyllä sähelsin ilmoittautumiseni kanssa, että on ihme ettei Heidi-emonen perinyt minulta sakkoa suklaan muodossa =)  Ilmoittautumisviestin otsikko oli vaillinainen ja sitten vielä lähetin viestin vanhentuneeseen osoitteeseen! Hyvä minä!!
Mukaan kuitenkin pääsin ja tänään tuli tiedot SNY-paristani, jolle paketteja tulen lähettelemään. Saapas nähdä osaanko olla mieleinen Salainen! Vielä suuremmalla innolla odotan yhteydenottoa omalta Salaiseltani! Syksyn pariutuminen osui niin nappiin, että nyt olen vielä entistä enemmän täpinöissäni ;-P  tosin ilmoittaumisessa taisin antaa hiukkasen väärän kuvan itsestäni... en ole ollenkaan sellainen minkä kuvan sähköpostista saa, vaan oikeasti olen oikea mörkki-örkki! Maajussi voi todistaa eukkonsa olevan synkkä ja iloton otus, joka viettää aikansa sohvan nurkassa neuleen ja/tai kirjan kanssa ja murisee kulmahampit vilkkuen mikäli joku tulee samalle reviirille =D
Nyt Reppanainen lähtee kaivamaan makuupussin aitasta ja menee tekemään pesän tienvarren kesämökkiläisten kylpytynnyriin. Siten en hukkaa minuuttiakaan, vaan olen kärppänä paikalla kun postin täti tuo SNY-postia minulle!

3 kommenttia:

  1. Pitäähän sitä osallistua sny-kiertoon :). Ei passaa jäädä leikistä pois, kun sitten joutuu vain kuolaamaan muiden saamia paketteja ja sanoa: "miksen mie kuitenkaan osallistunut" :)

    Ja et ollut ainoa, joka lähetti tuohon minun omaan, henkilökohtaiseen s-postiosoitteeseen. He, jotka lähetti, pääsivät siitä huolimatta mukaan, koska minut saa sitäkin kautta kiinni :).

    Siis minäkö olisin saanut suklaata sakon muodossa? :D Eihän sellaista sakkoa voi olla ;)

    VastaaPoista
  2. Mulla kyllä meni nauruksi ne kitarisaenkelit!!!! Ihana lukuhäiriö! Jopa piristit iltaa!

    VastaaPoista
  3. nyt tuli suorituspaineita ;) No ei sentään. Suunnitelmat ovat jo hyvässä vauhdissa täällä.
    Terveisin, SNY parisi

    VastaaPoista