tiistai 10. tammikuuta 2012

Tohvelisankaritar

Ette kyllä ikinä usko, mutta miullapa on ihan uudet aamutossut!!! Ja kaiken lisäksi vielä pinkit =)
Työnantaja, elikäs meidän kunta, lahjoitti työntekijöilleen Reino-tossut kunnan logolla- tieteskin kunnan oman tehtaan tuotantoa! Varsinaisesti tossut oli kaiketi tarkoitettu jouluksi, mutta mulle ne toi pakkas-ukko. Kun en tiennyt/arvannut hakea tossujani kunnantoimistolta aikaisemmin. Kyllä noilla kehtaa kipittää saunasta pirttiin!
Lisäksi olen ottanut tuntumaa sisäiseen Tellervo Koivistooni... parsin sunnuntai-iltana Maajussin Hupisukan pohjassa olevan reiän. Kyllähän siitä aika kurpponen tuli, kun ei ole tullut sukkia parsittua sitten muinaisten lapsuusvuosien. MUTTA -ja nyt naisasianaiset sulkekaa silmänne- kokonaisuutena kokemus oli miellyttävä! Rakkaansa vaatteiden huoltaminen on omalla tavallaan hellyydenosoitus. Sama hyrinä-olo tulee kun pyykissä on Maajussin vaatteita. Saas nähdä miten kauan pitää olla yhdessä ennen kuin joudun pesemään ukon kalsareita sen sijaan että saan pestä niitä ;-D

4 kommenttia:

  1. Hienot tossut! Kelpaa kehua, kun minulla on samanlaiset mutta tummemmat vadelmanpunaiset - ilman kunnon logoa - ja olen pitänyt näitä jo ainakin kaksi vuotta.

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa lukijakseni, Paula! Juu, komeat on tossut. Ihan perus-reinot mulla jo olikin limenvihreänä. Sain ne Maajussilta lahjaksi, kun työpaikan vaihto varmistui silloin 2010 syksyllä <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat tossut todellakin!

    Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka ei mielellään anna kenenkään muun pestä meidän perheen vaatteita, vaikka joskus se onkin ärsyttävää, kun joka päivä on pyykkien viikkausta ja kuivumaan laittoa. Eli minä olen saanut pestä pyykkiä miehelleni jo kohta 30 vuotta!!

    VastaaPoista
  4. Kivat tossut olet työnantajalta saanu.. meillä työnantaja korkeintaan antaa"kenkää".Kunnan mielestä mitäpä sitä lahjomaan ketään.. Onneksi mulla on ihan omat tuollaiset, tyttäret lahjoneet =)

    VastaaPoista