perjantai 13. syyskuuta 2013

Lähempänä kuin arvaatkaan

Kun tiistai-illan postauksessa mainitsin SNY-paketista, niin enpä osannut aavistaa paketin jo odottelevan minua Tavara-Aitassa! Seuraavana päivänä tuli pakettikortti ja eilen sen haimme poikien kanssa samalla kun kävimme leikkikentällä.

Tietenkään paketti ei pysynyt kiinni iltaan asti, ei edes hoitoon asti vaan kurkistin sisälle jo kirkonkylällä =) Hoidossa sitten yhdessä tutkimme pakettia tarkemmin.
Pikkupojat kiittävät kirjasta! Eilen jo pariin kertaan luimme Miinan ja Manun eläinpuistoretkestä. Saapas nähdä saanko pitää noita rannekkeita hoidossa ilmojen kylmettyä... ainakaan niiden sovittaminen ei ollut suotavaa =) herra 2v närkästyi suuresti aina kun yritin sovittaa rannekkeita! Samaisen herran kanssa piti jonkinverran neuvotella yläreunassa näkyvän Muumiheijastimen omistuksesta. Koetin selittää, että minä sain sen paketista ja se on minun heijastimeni, mutta sain vastaani tiukkaan äänensävyyn ärähdetyn vastauksen " Ei ole, on MINUN!!" Muumimamman voimajuoma tulee taatusti käyttöön, samaten teen haudutuspussit ja luulisin suklaalevynkin häviävän piakkoin. Magneetin vien töihin meidän kaikkien iloksi. Oikeastaan hauskin asia paketissa olivat nuo minikerät! Siinä ne nyt ovat, juuri kun minä olin aikeissa ostaa niitä itse! Ihmeellistä miten SNY-paketeissa monesti on juuri sitä mitä on juuri aikeissa hankkia tai mille juuri sillä hetkellä on tarvetta =)
Kiiokset paketista ystäväiseni! Siitä on iloa meille kaiken kokoisille vielä pitkäksi aikaa!

4 kommenttia:

  1. Oletpas ihanan ja hyvon osuvan paketin saanut!

    VastaaPoista
  2. Ku olin laittanut paketin matkaan viime viikol ni jäin kauhiast miettimään että toivottavasti parini tykkää lähettämästäni paketista ja onneksi pidit. Siitä tuli minulle hyvä mieli :) T.SNY76-pari

    VastaaPoista
  3. voih, miten ihanan paketin olet saanut.

    VastaaPoista
  4. SNYt on välillä ajatustenlukijoita.

    VastaaPoista