torstai 8. maaliskuuta 2012

Ahaa, se on Annis!!

Tiistain postin joukossa oli pieni ja pehmoinen kirjekuori Snyppyläiseltäni =)  Päällyskuoren aukaisinkin heti, mutta työn ja tuskan kanssa sain pinnisteltyä varsinaisen lahjapaketin avaamista eiliseen syntymäpäivääni. Täytyy kyllä tunnustaa, että vaikeaa oli!!!
Älä sinä huoli SNY nuori, vaikka paketissa primpsessoita olikin! Paperi oli juuri omiaan minulle, vietän melkoista prinsessaelämää tätä nykyä! Kun hoidossa on neidit 4v ja 5v, niin välillä jutut ovat erittäin kuninkaallisia <3   vaikka toisaalta... olen mä oppinut traktoreista ja traktorimerkeistäkin viimeisen vuoden aikana enemmän kuin tähän astisen elämäni kuluessa yhteensä! Siitä kiitos hurmaaville pikkumiehille <3

Ja aika primpsessamaisen ylellinen oli paketin sisältökin! Ihana, upea, juuri minun värinen Annis-huivi!!!
Olen onnesta soikeana, KIITOS, KIITOS, KIITOS!!! Itsekin olen Annis-huivin tekemistä miettinyt, mutta ainakin vielä se on jäänyt mietintämyssyyn. Ne nypyt pelottavat, kun kaikissa Annis-keskusteluissa niitä kirotaan. Mutta ehkäpä joku päivä mä innostun...
Loppuun sananen arvonnasta. Älkää hermostuko, ehdin arpomaan voittajat vasta viikonlopun aikana! Mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan =)

2 kommenttia:

  1. Hyvä, että oli mieleinen. Vinkkinä voin antaa, että superhelppo nyppyohje löytyy Agathan Viivastolla blogissa. Tässä linkki sinne:

    http://viivastolla.blogspot.com/2010/09/kaikukukan-nyppyja-ja-junasukat-echo.html

    Minä olin vielä vuosi sitten täysin onneton nyppyjen tekijä ja nyt ne sujuvat kuin leikkiä vain =) Samasta blogista löytyy myös Anniksen ohje suomennettuna sekä englanniksi ;) Hyvää naisten päivää sinulle!
    T: SNY-parisi

    VastaaPoista