perjantai 23. syyskuuta 2011

Syyskuun SNY-pakettini

Eilen sen sitten sain käsiini- syyskuun paketin ihanaiselta salaiselta neuleystävältäni! Ihanaksi on Salainen todellakin osoittautunut, niin nappipaketin sain nytkin ja kommenttien ym. perusteella hän vaikuttaa muutenkin tolkun viikingiltä! Sitäpaitsi, salaiseni, mie tykkään sinun käsialastasi :) siinä on sopiva määrä naurunryppyjä ja venkulaa!
Mutta siis se paketin sisältö. Sepä tulee tässä!
 Puikonpää-nallet eivät kovin hyvin näy, mutta siellä seassa hekin poseeraavat. Ja jälleen kerran luit ajatuksiani, SNY... puikonpäänalleja mä olen "aina" halunnutkin.
Tarrat olivat hoitolapsille. Ihanaa, että muistit heidätkin :-) Neidit kiittävät tarroista! Tänään kyllä unohdin ottaa tarrat mukaan töihin, mutta tiedän että tarroista tullaan käymään verinen taisto kunhan ne sinne vien. Pitää tehdä kristillinen tasajako, jotta kummallekin tulee tarroja molemmista arkeista, vaikka toisen neidin mielestä nalle Puh on enemmänkin nalle Pyh.
Kuivattuja karpaloita me ollaan popsittu useampikin pussillinen männätalvena. Eli sekin osui taas ihan nappiin. Minä kun olen tämmöinen vähän hapan tyyppi niin tykkään karpaloiden kirpeydestä. Maajussikin syö niitä jo ihan sujuvasti, vaikka talvella ihmettelikin sitä miten meidän napostelurusinat ovat punaisia ;-P

Kovin innoissani olen saamastani paketista ja mieli tekisi NIIIIIN aloittaa jotain noista Polku-keristä. Mutta kun nurkissa on jo niitä ufoja ihan tarpeeksi niin joudun kaivamaan vähän käytetyn ja pölyyntymään päässeen tahdonvoimani esille ja pidättäytymään uusista projekteista. *huokaus*

5 kommenttia:

  1. Hyvin on salaisesi sinua muistanut. Kaunis paketti.

    VastaaPoista
  2. Voi ei...jokos minun käsialakin on ryppyinen eikä vain tämä vanha raihnainen ruumis... =))Ja aloitettuja töitähän pitää jokaisella olla ja paljon... sanon minä SNY:si

    VastaaPoista
  3. Höpsö SNY! Ei sun käsiala ole ryppyinen vaan sellanen tyttömäinen. Ei kiltin tytön käsiala vaan sellasen tytön joka kiipeilee luokan poikien kanssa puissa ja laittaa vanhapiika-tädin niskaan sammakon ;)

    VastaaPoista
  4. Noh... se tyttö asuu kyllä vaan pilkkeenä silmissä... mutta on salaisuus ainakin vielä miksi se virnuilija ei kuole minusta .. kai koskaan!Toisaaltaan on aikas persoonallista omistaa ryppyinen käsiala. Otan sen kohteliaisuutena! -ryppyinen sny-

    VastaaPoista
  5. Hieno paketti! Mä tiedän et sä keksit jotain niistä langoista.

    VastaaPoista