sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Tunnustuksia

Sain Kvaakkulilta tunnustuksen!


 Kiitos! Nämä ovat aina kivoja =)
Tunnustuksen saajan pitää siis kopioida tuo ylläoleva kuva blogiinsa, kertoa itsestään kahdeksan asiaa ja jakaa tunnustus eteenpäin uusille kahdeksalle ihmiselle.
Hmmmm... mietitäänpäs hetki...

1: Olen hieman takakireä ihminen ja asioiden ennalta murehtija. Viime kuukausien aikana olen koettanut aivan tietoisesti opetella rennompaa elämän asennetta ja POSITIIVISUUTTA.

2: Nuorempana olin aivan tuskastuttavan ujo ja arka. Oikeastaan reipastumiseni alkoi vasta äidin kuoleman jälkeen. Kai se on niin, että vasta silloin se napanuora katkesi lopullisesti ja oli pakko alkaa seisomaan omilla jaloillaan.

3: Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli vaihtaa ammattia vuonna 2010 ja palata takaisin lapsityöhön.

4: Maajussin tapaaminen mullisti elämäni täysin ja hänen myötään olen oppinut päästämään ihmiset lähemmäksi itseäni ja tullut pehmeämmäksi. Tosin jäävuoren sulamisen myötä myös möröt ovat päässeet mellastamaan aikaisempaa enemmän.

5: Minussa on hiven maailmanparantajaa. Ostan luomua ja reilun kaupan tuotteita ja kaikenlaisia "projektituotteita" joiden tuotolla tuetaan sitä tai tätä ihmisryhmää.

6: Tahtoisin läheisilläni olevan hyvä olla ja yritän välillä liikaakin tasoittaa ihmisten tietä.

7. Olen maalaistyttö sataprosenttisesti! Tarvitsen tilaa hengittää ja puita ympärilleni. Kaupungissa en osaisi asua.

8: Parhaiten viihdyn lasten ja vanhusten seurassa. Oman ikäisteni kanssa olen hieman hukassa, enkä osaa puhua mitään...

Aika monella tämäkin tunnustus jo taitaa olla. Äkkivilkaisulla en sitä kuitenkaan löytänyt heidän blogeistaan:

neulajavasara

kristiinannäpertelyt

äitivaimo

Missluck

Minnaorvokki

Olganpuuhat

Ceraci

Reddragon

1 kommentti:

  1. Kiitos tunnustuksesta, nyt vasta sain aikaiseksi tarttua siihen. parempi myöhään, kuin ei ollenkaan =)

    VastaaPoista